প্ৰথমে ভাটিয়ালি সুৰত এছ ডি বৰ্মনে সৃষ্টি কৰা চিৰসেউজ গীতটো

Website | + posts

বোলছবিখনৰ জনপ্ৰিয়তাত ইন্ধন যোগাইছিল এটি বিশেষ গীতে, যাৰ জনপ্ৰিয়তা আজিও অম্লান। সময়তকৈ আগবঢ়া সেই গীতটোৰ দৃশ্যায়নে সেই সময়ত sensationৰ সৃষ্টি কৰিছিল।

By Team TJC | 1st October, 2020

১৯৬৯ চনৰ কথা। শক্তি সামন্তৰ চিনেমাখনে মুক্তিৰ লগে-লগেই খলকনিৰ সৃষ্টি কৰিছিল। ৰাজেশ খান্না আৰু শৰ্মিলা ঠাকুৰৰ ৰোমাণ্টিক যুটিৱে সেই সময়ত দৰ্শকৰ মনত বহুৱাইছিল এক গভীৰ সাঁচ। ছবিখনৰ সংগীতেও লাভ কৰিছিল জনপ্ৰিয়তাৰ অনন্য শিখৰ। বিশেষকৈ যুৱচামৰ মুখে মুখে আছিল গীতবোৰ। সংগীত পৰিচালনা কৰিছিল শচীন দেৱ বৰ্মনে আৰু সহকাৰী হিচাপে আছিল তেওঁৰেই পুত্ৰ ৰাহুল দেৱ বৰ্মন। ৰাজেশ খান্নাই একেৰাহে ১৭ খন হিট ছবি উপহাৰ দি ছুপাৰষ্টাৰ হিচাপে পৰিগণিত হোৱাৰ ক্ষেত্ৰত এই চিনেমাখনৰ ভূমিকা আছিল অন্যতম। অনন্য সংগীত, ষ্টাৰড’ম, মনপৰশা কাহিনী ইত্যাদি বিভিন্ন চিনেমেটিক দিশেৰে পৰিপুষ্ট ১৯৬০ দশকৰ এই ছুপাৰহিট চিনেমাখনেই হ’ল ‘আৰাধনা’।

বোলছবিখনৰ জনপ্ৰিয়তাত ইন্ধন যোগাইছিল এটি বিশেষ গীতে, যাৰ জনপ্ৰিয়তা আজিও অম্লান। সময়তকৈ আগবঢ়া সেই গীতটোৰ দৃশ্যায়নে সেই সময়ত sensationৰ সৃষ্টি কৰিছিল। মাত্ৰ এটা টেকতে চিত্ৰগৃহণ হোৱা গীতটোত দেখা গৈছিল নায়ক (ৰাজেশ খান্না) আৰু নায়িকা (শৰ্মিলা ঠাকুৰ)ক কিছু নিবিড় মুহূৰ্তত। কিশোৰ কুমাৰে কণ্ঠ দিয়া আৰু আনন্দ বক্সীয়ে লিখা এই জনপ্ৰিয় গীতটোৱে হ’ল- ‘ৰূপ তেৰা মস্তানা’, যি ৰূপৰ দৰে আজিও জিলিকি আছে। কিন্তু এই গানটোৰ সুৰ প্ৰথমতে এনেকুৱা নাছিল। এছ ডি বৰ্মনে বেলেগ এটা সুৰতহে গানটো সৃষ্টি কৰিছিল। কি পৰিস্থিতিত প্ৰথম সুৰটো পিছৰ সুৰটোলৈ ৰূপান্তৰিত হ’ল, তাৰ এটি মজাৰ কাহিনী আছে-

এছ ডি বৰ্মন আৰু কিশোৰ কুমাৰৰ সংগীতৰ ক্ষেত্ৰত ভাল বুজাবুজি আছিল। বিশেষ গানৰ লগত মিলাকৈ কিশোৰ কুমাৰৰ কণ্ঠটো খাপ খাবনে নাই, তাৰ বাবে বৰ্মনদাই কেতিয়াবা ৰাতি ফোনো কৰিছিল। এদিনৰ কথা- তেতিয়া মাজনিশা আৰু কিশোৰ কুমাৰ ভৰ টোপনিত। হঠাতে বাজি উঠিল টেলিফোন। কিশোৰ কুমাৰে খচমচকৈ সাৰ পাই উঠি ফোনটো ধৰিলে। কিন্তু সিফালৰপৰা কেৱল- “হেল্ল’ কিশোৰ, হেল্ল’ কিশোৰ” বুলি কয় আৰু তাৰপিছত ফোনটো কাটি দিয়ে। কিশোৰ কুমাৰে ভাবে- হঠাতে এই ৰাতিখন কিয়নো ফোন কৰে ! পাগল নেকি বাৰু মানুহজন ! কিশোৰে আকৌ ওলোটাই ফোন কৰে। সিফালৰপৰা এছ ডি বৰ্মনে হাঁহি হাঁহি ক’লে- “Wonderful ! কিশোৰ, তোৰ কণ্ঠটো শুনিবলৈকে ফোন কৰিছিলোঁ।” বৰ্মনদাই লগতে আকৌ ক’লে- “কিশোৰ, শক্তিপদে এখন চিনেমা আৰম্ভ কৰিছে। মই বিচাৰিছোঁ তোৰ কণ্ঠতো এটা গান থাকিব। Wonderful ! ভাটিয়ালি জিন্দাবাদ। কিশোৰ, তই ৰাতিপুৱা অমিতক লৈ মোৰ ঘৰলৈ গুচি আহ। …চিনেমাখনত এজন হিৰ’ আছে, নেপালীৰ দৰে দেখি…। তোক মাছ খুৱাম, কিন্তু গানৰ ভালকৈ ৰিহাৰ্ছেল কৰিব লাগিব।”

এছ ডি বৰ্মনে এটি বিশেষ দূৰবীণেৰে ঘৰৰ দ্বাৰৰক্ষীজনৰ লগত তাল-মিল ৰাখিছিল আৰু ধুতি-কুৰ্ত্তা পিন্ধা কোনোবা প্ৰযোজক আহিলে তাৰপৰাই খেদি দিবলৈ দ্বাৰৰক্ষীজনক কৈ থৈছিল। কাৰণ তেওঁৰ মতে- ধুতি পিন্ধা প্ৰযোজকৰ পইচা কম। সেয়েহে ছ্যুট-পেণ্ট পিন্ধা প্ৰযোজককহে আহিব দিব লাগে। পিছদিনা কিশোৰ কুমাৰ এছ ডি বৰ্মনৰ ঘৰত আহি উপস্থিত হ’লহি। লগত পুত্ৰ অমিত। শচীন দেৱ বৰ্মনে সেই সময়ত ওপৰ মহলাত ইফালৰপৰা সিফাললৈ খোজকাঢ়ি আছিল। কিশোৰ কুমাৰে মাতিলে- “শচীনদা।” শচীনদাই “ঐ কিশোৰ, তই আহিলি” বুলি কৈ ঘৰৰ ভিতৰলৈ সোমাই গ’ল। ইপিনে দৰ্জা নোখোলেহে নোখোলে। কিশোৰ আৰু অমিতে ভাবিলে- “কি হ’ল !”। এইফালে ঘৰৰ ভিতৰৰপৰা মিউজিকৰ শব্দও ভাঁহি আহিছে। কিশোৰে আকৌ এবাৰ শচীনদাক মাতিলে। কিন্তু ভাবৰ সাগৰত ডুব গৈ থকা বৰ্মনদাই কিশোৰক ক’লে- “ভিতৰলৈ আহ।” কিশোৰে ক’লে- “দৰ্জা কিয় খোলা নাই ?” শচীন দেৱ বৰ্মনে ক’লে- “ক’লিং বেল কিয় বজোৱা নাই ?” তাৰপিছত দৰ্জা খুলি দিয়াত ওপৰ মহলালৈ গৈ কিশোৰ কুমাৰে দেখিলে যে- সকলো চিনেমাখনৰ গানৰ ৰিহাৰ্ছেলত মগ্ন। এফালে এটা কোণত আৰ ডি বৰ্মন, শক্তি সামন্ত আৰু ৰাজেশ খান্না seriously বহি আছে। সকলো ফিল্মী মানুহ। সকলোকে চিন্তাত মগ্ন দেখি কিবা এটা যে হৈছে কিশোৰ কুমাৰে উমান পালে। তেনেতে এছ ডি বৰ্মনে ক’লে- “কিশোৰ, তোৰ গানটো তই ভালকৈ শিকি ল’বি। ভাটিয়ালি জিন্দাবাদ।” এইবুলি তেওঁ ভাটিয়ালি সুৰত গানটো গাবলৈ আৰম্ভ কৰিলে। ইপিনে, গানটোৰ সুৰ শুনি সকলো হতভম্ব। কাৰণ ক’ত এটা Hot Song আৰু ক’ত ভাটিয়ালি সুৰ ! তেনেতে পৰিচালক শক্তি সামন্তে কিশোৰ কুমাৰৰ কাষলৈ আহি সুৰটো ভাল লগা নাই বুলি কৈ কিবা এটা কৰিবলৈ খাটনি ধৰিলে। এছ ডি বৰ্মনে এইবোৰ দেখি-শুনি ধৰিব পাৰিলে যে গানটো শুনি কোনেও ভালপোৱা নাই।

হঠাতে কিশোৰৰ সৰুতে শুনা এটি গীতলৈ মনত পৰিল। সেই গীতটোৰ সুৰো এছ ডি বৰ্মনৰ নিজৰে। সুৰটো মনত পৰাৰ পিছত বৰ্মনদাক কিশোৰে ক’লে- “মই যেতিয়া হাফ পেণ্ট পিন্ধিছিলোঁ, তেতিয়া সৰুতে এটি গীত শুনিছিলোঁ।” এইফালে খঙতে অগ্নিশৰ্মা হৈ এছ ডি বৰ্মনে কিশোৰ কুমাৰক ক’লে- “কিশোৰ, মোৰ লগত একদম ধেমালি নকৰিবি। I don’t like it. শক্তিক ক ছবিখনত ৰাহুলক ল’বলৈ, মই নাথাকোঁ। যদি মই থাকিব লাগে তেন্তে ভাটিয়ালি সুৰেই থাকিব লাগিব।” তেতিয়া কিশোৰ কুমাৰে আকৌ ক’লে- “শচীনদা শুনকচোন, মই যেতিয়া সৰু আছিলোঁ, এটি গান শুনিছিলোঁ। গানটোৰ সুৰ বৰ মজাৰ আছিল।” এছ ডি বৰ্মনে সুধিলে- “কোনটো ?” কিশোৰে ক’লে- “বহু বছৰৰ আগতে আপুনিয়ে সুৰ দিছিল।” গানটো যিহেতু বাংলাতে আছিল কিশোৰ কুমাৰে এছ ডি বৰ্মনক শুনাবলৈ ধৰিলে- “একটু বাদে শশুৰবাৰী, গিয়ে দেবো আমি হামাগুৰি, শুন বধু শুন বধু শুন বধু সুন্দৰী…।” সেই সুৰটো মনত পৰাত এছ ডি বৰ্মন ইমানেই আনন্দিত হ’ল যে তেওঁ কিশোৰ কুমাৰক ক’লে- “ব’ল, আমি মাছ ধৰিবলৈ যাওঁ। আজিলৈ গানৰ ৰিহাৰ্ছেল cancel।” কাৰণ তেওঁ সুৰৰ সন্ধান পাই গ’ল।

পিছত গানটো এই সুৰতে ৰেক’ৰ্ড কৰা হ’ল, যি তেতিয়াৰ দৰে এতিয়াও সমানেই জনপ্ৰিয় হৈ আছে। ৰেক’ৰ্ডিঙৰ সময়ত শচীন দেৱ বৰ্মন অসুস্থ হৈ পৰাত পুত্ৰ আৰ ডি বৰ্মনে বাকী থকা কামখিনি সম্পূৰ্ণ কৰিছিল। এনেদৰেই সৃষ্টি হ’ল বলীউডৰ সৰ্বকালৰ এটি অন্যতম জনপ্ৰিয় গীত- ‘ৰূপ তেৰা মস্তানা।’ এই গানটোৱে কিশোৰ কুমাৰৰ জীৱনলৈ আনি দিলে প্ৰথমটো ফিল্মফেয়াৰ এৱাৰ্ড।

More on this topic

https://www.hilkom-digital.com/free-backlinks-clean-up/

Rated 3 out of 5
May 1, 2024

Hi there

Just checked your thejollywoodcafe.com’s baclink profile, I noticed a moderate percentage of toxic links pointing to your website

We will investigate each link for its toxicity and perform a professional clean up for you free of charge.

Start recovering your ranks today:

https://www.hilkom-digital.com/free-backlinks-clean-up/

Thanks and regards

Mike

Chadwick Counsel

Циклёвка паркета

Rated 2 out of 5
May 1, 2024

Циклёвка паркета: особенности и этапы услуги

Циклёвка паркета — это процесс восстановления внешнего вида паркетного пола путём удаления верхнего повреждённого слоя и возвращения ему первоначального вида. Услуга включает в себя несколько этапов:

Подготовка: перед началом работы необходимо защитить мебель и другие предметы от пыли и грязи, а также удалить плинтусы.

Шлифовка: с помощью шлифовальной машины удаляется старый лак и верхний повреждённый слой древесины.

Шпатлёвка: после шлифовки поверхность паркета шпатлюется для заполнения трещин и выравнивания поверхности.

Грунтовка: перед нанесением лака паркет грунтуется для улучшения адгезии и защиты от плесени и грибка.

Нанесение лака: лак наносится в несколько слоёв с промежуточной шлифовкой между ними.

Полировка: после нанесения последнего слоя лака паркет полируется для придания поверхности блеска и гладкости.

Циклёвка паркета позволяет обновить внешний вид пола, восстановить его структуру и продлить срок службы.

Сайт: ykladka-parketa.ru

Циклевка паркета

EsenistrEmils

Оклейка авто пленкой

Rated 1 out of 5
May 1, 2024

Оклейка автомобиля пленкой: когда это необходимо?

Детейлинг оклейка авто http://www.okleyka-avtomobilya-plenkoy.ru/ .

Okleyka_mcsn

купить вино

Rated 4 out of 5
April 30, 2024

Купить вино в интернете: как выбрать и где найти недорого

купить вино в москве http://xn—-1-fdd2ack2aje8aj4j.xn--p1ai/ .

vino_kupit_smSa

Труба для дымохода

Rated 2 out of 5
April 30, 2024

Подходит для высоких температур.

Модульная труба для дымохода.

Дымоходы Москва https://www.dymohody-dlya-doma-i-bani.ru .

Truba_nekr

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Popular stories

জী ফাইভত ‘নিৰন্তৰ’ : অনুসূচনা, উপলব্ধি ইত্যাদিৰে জীৱনৰ দলিল

অনুশোচনা, অন্তৰ্মুখী জীৱনশৈলী অথবা উপলব্ধি আদিৰ এক স্পৰ্শকাতৰ মালিতা 'নিৰন্তৰ'। বাংলা ছবি জগতৰ অতি চিনাকি এটি নাম প্ৰসেনজিত চেটাৰ্জীৰদ্বাৰা প্ৰযোজিত, লগতে চন্দ্ৰাশিস ৰয়ৰদ্বাৰা ৰচিত আৰু পৰিচালিত প্ৰথম তথা সফল পদক্ষেপ 'নিৰন্তৰ'।...

ভোঁসলে: য’ত মনোজ বাজপেয়ীৰ একোটা উশাহেও সংলাপৰ দৰেই কথা কয়

অৱসৰপ্ৰাপ্ত অকলশৰীয়া জীৱন, প্ৰব্ৰজিত লোকৰ বেদনা আৰু প্ৰান্তীয় ৰাজনীতিৰ এটা ক'লা অধ্যায়ৰ কৰুণগাঁথাই হ'ল- ভোঁসলে By Team TJC |...

Sanak Review: Good Action, shoddily written Script

At a time when Hollywood appears of putting an end to James Bond, Bollywood finds its own version of Die-Hard, by replacing...