জী ফাইভত ‘নিৰন্তৰ’ : অনুসূচনা, উপলব্ধি ইত্যাদিৰে জীৱনৰ দলিল

Website | + posts

কাৰোবাৰ অপ্ৰত্যাশিত প্ৰস্থানে আমাক সোঁৱৰাই যায় জীৱনৰ মূল্য

সৌৰভ জ্যোতি বৰ্মন | ২৬ জুলাই, ২০২০

নিৰন্তৰ (২০২০)
কাহিনী আৰু পৰিচালনা: চন্দ্ৰাশিস ৰয়
অভিনয়ত: প্ৰসেনজিত চেটাৰ্জি, সত্যম ভট্টাচাৰ্য, অংকিতা মাঝি
প্ৰযোজনা: প্ৰসেনজিত চেটাৰ্জি
জী ফাইভ (ZEE5)ত উপলব্ধ

অনুশোচনা, অন্তৰ্মুখী জীৱনশৈলী অথবা উপলব্ধি আদিৰ এক স্পৰ্শকাতৰ মালিতা ‘নিৰন্তৰ’। বাংলা ছবি জগতৰ অতি চিনাকি এটি নাম প্ৰসেনজিত চেটাৰ্জীৰদ্বাৰা প্ৰযোজিত, লগতে চন্দ্ৰাশিস ৰয়ৰদ্বাৰা ৰচিত আৰু পৰিচালিত প্ৰথম তথা সফল পদক্ষেপ ‘নিৰন্তৰ’।

ই অনুশোচনা আৰু উপলব্ধিৰদ্বাৰা বহিৰ্প্ৰকাশ কৰোৱা বাস্তৱ জীৱনৰ দলিলবোৰৰ এক কাব্যিক উপস্থাপন। প্ৰতিটো চৰিত্ৰৰ মন্থৰ গতিয়ে অধিক ওচৰ চপাই আনে আমাৰ চিনাকি জীৱনবোৰক। সাধাৰণতে মন্থৰ গতিৰ ছবি এখনত পৰিচালকৰ সূক্ষ্ম দৃষ্টিৰ যথেষ্ট প্ৰয়োজন, ক্ষুদ্ৰাতিক্ষুদ্ৰৰপৰা বিশালকায় প্ৰতিটো উপাদানৰ পুংখানুপুংখ উপস্থাপনে কাহিনী এটাক জীৱন্ত কৰি তোলে – এই দুয়োটা দৃষ্টিকোণৰপৰা ‘নিৰন্তৰ’ শক্তিশালী। চৰিত্ৰবোৰৰ বিকাশ মনস্তত্ত্বৰ গভীৰতাৰ দিশেৰে আগবাঢ়ি এটা সময়ত পূৰ্ণতা লাভ কৰে।

প্ৰসেনজিত চেটাৰ্জী আৰু সত্যম ভট্টাচাৰ্য

বিপ্লৱ সেন (প্ৰসেনজিত চেটাৰ্জী) এজন অন্তৰ্মুখী প্ৰৌঢ় অভিযন্তা আৰু ভাস্কৰ (সত্যম ভট্টাচাৰ্য) এজন শিশুসুলভ প্ৰকল্প সহকাৰী। কাহিনীৰ আৰম্ভণিতেই নতুন ৰিজ’ৰ্ট প্ৰকল্প এটাৰ বাবে উপযুক্ত ঠাই বিচাৰি পাহাৰীয়া ঠাই এখনলৈ দুয়োটা চৰিত্ৰৰ আগমন হয়। আনুষংগিক উপকাহিনীবোৰৰ সৈতে, আচৰণৰ দিশৰপৰা দুটি বিপৰীত মেৰুত বাস কৰা চৰিত্ৰ – বিপ্লৱ আৰু ভাস্কৰ। কাহিনীৰ সৈতে দুয়োৰে সহাৱস্থানৰ খকা-খুন্দাবোৰ আগবাঢ়ি যায়। এটা সময়ত জীৱন যুদ্ধৰ কোনো মুহূৰ্তত খুব বেয়াকৈ উজুটি খোৱা চৰিত্ৰ দুটা ওচৰ চাপি আহে ইজনে সিজনৰ। উভয়ে উভয়ৰ হতাশাৰ কাহিনীবোৰৰ শ্ৰোতা হয়। ভাস্কৰ, বিপ্লৱৰ বুকুত ঠাহ খাই থকা ক্ষোভ, হতাশাবোৰৰ ক্ৰমান্বয়ে বহিৰ্প্ৰকাশ হয়। অন্তৰ্মুখী বিপ্লৱৰ জীৱনৰ পৃষ্ঠাবোৰ খুলি গৈ থাকে, লগে লগে অলপ-অচৰপ ভাস্কৰৰো। দুয়োৰে মাজত অজানিতেই এক পৰস্পৰ বুজাবুজি গঢ় লৈ উঠে, হয়তো জীৱনৰ সাদৃশ্যবোৰৰ বাবেই। হঠাৎ কাহিনীত টুইষ্ট আহি যায়, কাহিনীয়ে অন্য মোৰ লয় ঠিক আমাৰ জীৱনবোৰৰ দৰেই।

অপ্ৰত্যাশিত ঘটনাটোৱে বিপ্লৱৰ জীৱনৰ প্ৰতি থকা দৃষ্টিভংগী সলনি কৰি দিয়ে। পৰিচালকে বিপ্লৱৰ এই পৰিৱৰ্তনক খুব চতুৰতাৰে একিউট ডিপ্ৰেছন (Acute Depression)ৰ চিকাৰ হোৱা পত্নী (অংকিতা মাঝি)ৰ ওচৰ চপাই লৈ যায়। ক্ৰমশঃ বাস্তৱৰ মুখামুখি হ’ব নোখোজা পলায়নবাদী বিপ্লৱে পত্নীক সময় দিবলৈ লয়, সিহঁতৰ সম্পৰ্কটোক নতুনকৈ গঢ়িবলৈ মন বান্ধে। হেৰুওৱাৰ ভয় আৰু বাস্তৱৰ উপলব্ধিয়ে ক্লাইমেক্সলৈকে বিপ্লৱক বাস্তৱৰ মুখামুখি হ’বলৈ শিকাই পেলায়।

ছবিখনে আমাক ডিপ্ৰেছনৰ সৈতে যুঁজাৰ সাহস দিয়ে। ক’ৰবাত নহয় ক’ৰবাত যেন এই বিশ্বৰ প্ৰতিটো চৰিত্ৰ আৱেগৰ একেডাল সূতাৰেই বান্ধ খাই আছে। সূতাৰ ইটো পাৰৰপৰা সিটো পাৰলৈ বুকুৰ কোণত থুপাই থোৱা ক্ষোভ, হতাশাবোৰক পাৰ ভাঙি ওলাই আহিবলৈ দিলে দোমোজাৰ ভৰবোৰ কমে। কাৰোবাৰ অপ্ৰত্যাশিত প্ৰস্থানে আমাক সোঁৱৰাই যায় জীৱনৰ মূল্য।

প্ৰসেনজিত আৰু অংকিতা মাঝি

কাহিনীত পৰিচালকে উত্তৰ-পূৰ্বীয় চৰিত্ৰবোৰক বৰ সুন্দৰকৈ উপস্থাপন কৰিছে। প্ৰতিটো চৰিত্ৰৰ সৈতে অভিনেতা-অভিনেত্ৰীসকলৰ একাত্মবোধ স্পষ্ট ছবিখনত। আটাইৰে অভিনয় শলাগিবলগীয়া। ই লাগিলে অন্তৰ্মুখী, পলায়নবাদী, হতাশাগ্ৰস্ত প্ৰৌঢ়ৰ চৰিত্ৰত প্ৰসেনজিত চেটাৰ্জীৰ অভিনয়েই হওক; শিশুসুলভ, জিৰণিবিহীন সত্যম ভট্টাচাৰ্যই হওক অথবা ডিপ্ৰেছনৰ চিকাৰ হোৱা অংকিতা মাঝিৰ অভিনয়েই হওক। সকলোৰে অভিনয়ত খুঁত উলিওৱাটো কঠিন।

সৌমিক হালদাৰৰ কেমেৰাৰ কাম খুব সুন্দৰ। গতিহীন দৃশ্যবোৰেও কৈ যায় বহুতো কাহিনী। নীৰৱতাৰ মাজতো যেন আমাক আঁজুৰি নিব পৰাকৈ সক্ষম কেমেৰাৰ কাম। প্ৰতিটো চৰিত্ৰৰ আৱেগক আপোনাৰ বুকুলৈ প্ৰৱাহিত কৰিব পৰাকৈ দৃশ্যবোৰ চহকী।

অভিজিত কুণ্ডুৰ সংগীতৰ কাম প্ৰশংসনীয়। প্ৰতিটো দৃশ্যত বিচৰামতেই সংযোগ হৈছে সংগীতৰ সোঁত। চৰিত্ৰবোৰৰ আৱেগবোৰক জীৱন্ত কৰাত শাস্ত্ৰীয় সংগীতৰ প্ৰয়োগে গুৰুত্বপূৰ্ণ ভূমিকা পালন কৰিছে।

মুঠৰ ওপৰত ‘নিৰন্তৰ’ এখন পৰিপক্ক ছবি। জীৱনৰ নতুন দিশ কিছুমান উন্মোচন কৰিবলৈ, জীৱনৰ মহত্ত্বক উপলব্ধি কৰিবলৈ ‘নিৰন্তৰ’ আপোনালোকে নিঃসন্দেহে চাব পাৰে।

More on this topic

Whitehat SEO for thejollywoodcafe.com

Rated 3 out of 5
May 3, 2024

Hi there

I have just verified your SEO on thejollywoodcafe.com for the current search visibility and saw that your website could use a push.

We will increase your ranks organically and safely, using only state of the art AI and whitehat methods, while providing monthly reports and outstanding support.

More info:

https://www.digital-x-press.com/unbeatable-seo/

Regards

Mike Fitzgerald

Digital X SEO Experts

Mike Fitzgerald

Покрытие автомобиля жидким стеклом

Rated 2 out of 5
May 3, 2024

Защита автомобиля на долгие годы.

Покрытие авто жидким стеклом цена Покрытие авто жидким стеклом цена .

Pokrytie_xsPt

мурманск экскурсии летом

Rated 3 out of 5
May 2, 2024

Летние туры в Мурманске: обзор лучших мест для отдыха

экскурсии по кольскому полуострову из мурманска летом https://murmansk-ecskursii-letom.ru/ .

murmansk_tury_ftol

https://www.hilkom-digital.com/free-backlinks-clean-up/

Rated 3 out of 5
May 1, 2024

Hi there

Just checked your thejollywoodcafe.com’s baclink profile, I noticed a moderate percentage of toxic links pointing to your website

We will investigate each link for its toxicity and perform a professional clean up for you free of charge.

Start recovering your ranks today:

https://www.hilkom-digital.com/free-backlinks-clean-up/

Thanks and regards

Mike

Chadwick Counsel

Циклёвка паркета

Rated 2 out of 5
May 1, 2024

Циклёвка паркета: особенности и этапы услуги

Циклёвка паркета — это процесс восстановления внешнего вида паркетного пола путём удаления верхнего повреждённого слоя и возвращения ему первоначального вида. Услуга включает в себя несколько этапов:

Подготовка: перед началом работы необходимо защитить мебель и другие предметы от пыли и грязи, а также удалить плинтусы.

Шлифовка: с помощью шлифовальной машины удаляется старый лак и верхний повреждённый слой древесины.

Шпатлёвка: после шлифовки поверхность паркета шпатлюется для заполнения трещин и выравнивания поверхности.

Грунтовка: перед нанесением лака паркет грунтуется для улучшения адгезии и защиты от плесени и грибка.

Нанесение лака: лак наносится в несколько слоёв с промежуточной шлифовкой между ними.

Полировка: после нанесения последнего слоя лака паркет полируется для придания поверхности блеска и гладкости.

Циклёвка паркета позволяет обновить внешний вид пола, восстановить его структуру и продлить срок службы.

Сайт: ykladka-parketa.ru

Циклевка паркета

EsenistrEmils

Comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Popular stories

The Family Man 2: এক পৰ্যালোচনা

আন ৱেব ছিৰিজৰ দৰে এইখনে পূৰ্বৰ অধ্যায় টানি আনিবলগীয়া হোৱা নাই, বৰঞ্চ পূৰ্বৰ মুখ্য চৰিত্ৰসমূহ একে ৰাখি, এক সম্পূৰ্ণ নতুন কাহিনী, চৰিত্ৰ...

কিশোৰ কুমাৰৰ সৈতেঃ ড° ভূপেন হাজৰিকা

১৯৭৩ চনৰ ১১ জুনত ড° ভূপেন হাজৰিকাই কিশোৰ কুমাৰৰ বোম্বে (এতিয়াৰ মুম্বাই)ৰ ঘৰত...

ভোঁসলে: য’ত মনোজ বাজপেয়ীৰ একোটা উশাহেও সংলাপৰ দৰেই কথা কয়

অৱসৰপ্ৰাপ্ত অকলশৰীয়া জীৱন, প্ৰব্ৰজিত লোকৰ বেদনা আৰু প্ৰান্তীয় ৰাজনীতিৰ এটা ক'লা অধ্যায়ৰ কৰুণগাঁথাই হ'ল- ভোঁসলে By Team TJC |...